ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
LOCAL NEWSΕΙΔΗΣΕΙΣΡΕΠΟΡΤΑΖΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Επισκεπτών Υγείας που εορτάζεται στις 17 Σεπτεμβρίου

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Επισκεπτών Υγείας που εορτάζεται στις 17 Σεπτεμβρίου, η 1η ΤΟΜΥ Ναυπλίου πραγματοποίησε δράση για να τιμήσει το σημαντικό έργο των Επισκεπτών Υγείας και την αξία της Πρόληψης, της Αγωγής και της Προαγωγής υγείας του ατόμου, της οικογένειας και της κοινότητας .

Για το έτος 2025, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Επισκεπτών Υγείας, προσδιορίζει ως ομπρέλα θέμα της 17ης Σεπτεμβρίου 2025 την «Προαγωγή του Εμβολιασμού στην Κοινότητα», με στόχο την ανάδειξη της σπουδαιότητας και της αναγκαιότητας του ρόλου του Επισκέπτη Υγείας, ως βασικού πυλώνα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Related posts

“Λευκή Νύχτα” στο Άργος με μεγάλες εκπτώσεις, κληρώσεις, διασκέδαση ΒΙΝΤΕΟ

admin

Τουρνουά Beach Volley ΓΕΝ

admin

Καιρός: Επιμένουν τα 7 μποφόρ στο Αιγαίο, έως 39 βαθμούς η θερμοκρασία – Πολύ υψηλός κίνδυνος για φωτιά σε 10 περιφέρειες

admin