ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
ΕΙΔΗΣΕΙΣΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρώτη ημερίδα του Δήμου μας στην ενορία της κοινότητας Αχλαδοκάμπου

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη ημερίδα του Δήμου μας στην ενορία της κοινότητας Αχλαδοκάμπου, με θέμα “Διατροφή και Θρέψη στην τρίτη ηλικία – Υγιής γήρανση”.

Πρώτος ομιλητής μας ήταν ο Παναγιώτης Καμπόσος, γενικός ιατρός, απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, μετεκπαιδευθείς στη Διαχείριση γήρανσης και χρόνιων νοσημάτων από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη Κυριακή σε άλλες ενορίες του Δήμου μας.

Ευχαριστούμε Θερμά όλες και όλους για τη ενθουσιώδη συμμετοχή!

Related posts

ΝΑΥΠΛΙΟ: Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι του Σαββάτου στη Παραλιακή. ΒΙΝΤΕΟ

admin

Πόρτο Χέλι: Φωτιά σε σκάφος

admin

ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ «Η Γλώσσα της Πεταλούδας» 

admin

Leave a Comment