ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
LOCAL NEWSΕΙΔΗΣΕΙΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΗΞΕ ΜΕ ΜΠΟΥΓΕΛΑ ΚΑΙ ΒΟΥΤΙΕΣ

Στην τεχνητή λίμνη της πλατείας Αγίου Πέτρου στο Άργος έγιναν και φέτος τα καθιερωμένα μπουγέλα των μαθητών , Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025.

Μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της πόλης, μετά και την επίσημη λήξη της σχολικής χρονιάς, ξεφάντωσαν παίζοντας με το νερό στην τεχνητή λήμνη στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στο κέντρο της πόλης του Άργους.

Τα παιδιά το χάρηκαν αφάνταστα όπως μαρτυρούν και οι φωτογραφίες ενώ δεν έλειψαν και οι βουτιές.

Καλό καλοκαίρι σ΄ όλους τους μαθητές!

Related posts

Ε.Π.Σ. Αργολίδας: Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές Κασίμο Γεώργιο και Ρούσση Βασίλειο.

admin

Με θλίψη αποχαιρετούμε τη Ζωή Ρομποτή.

admin

Εξωραϊστικός Πολιτιστικός Συλ. Δαλαμανάρας

admin

Leave a Comment