ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
LOCAL NEWSΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑΕΙΔΗΣΕΙΣΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΡΓΟΛΙΔΑ: Μητέρα εγκατέλειψε τα 3 ανήλικα παιδιά της

Σε τρία ανήλικα αλλοδαπά παιδιά, στην Αργολίδα η ζωή έδειξε το πολύ άσχημο πρόσωπο της καθώς εγκαταλείφθηκαν από τη φυσική τους μητέρα και εντοπίστηκαν ρακένδυτα και υποσιτισμένα να περιφέρονται και να ζητιανεύουν.

Μετά από συντονισμένες ενέργειες της αντί εισαγγελέως Ναυπλίου και του διοικητή της Νοσηλευτικής μονάδας Ναυπλίου έληξε με αίσιο τέλος η ταλαιπωρία των τριών παιδιών.

Τα παιδιά φιλοξενούνται από χθες στη Ν.Μ. Ναυπλίου.

Νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό έδειξε ιδιαίτερο ζήλο στη φροντίδα τους δημιουργώντας ένα σχεδόν οικογενειακό περιβάλλον και δίνει μήνυμα ότι η ανθρωπιά υπάρχει και στις μέρες μας.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα παιδιά σύντομα θα μεταφερθούν σε καταλληλη δομή

Related posts

Γέμισε το Λιμάνι του Ναυπλίου με χρώματα μουσική και χορό! ΒΙΝΤΕΟ

admin

Με απόλυτη επιτυχία η παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας “Sinatra! Eternity” στο Ναύπλιο!

admin

ΣΠΕΤΣΕΣ !!! Ακολουθία πανηγυρικού Εσπερινού στο γραφικό εξωκκλήσι της Αγίας Παρασκευής

admin

Leave a Comment